پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112318
جمعيت بانوان فعال در عرصه فرهنگ ديني در 3 شهرستان چهارمحال و بختياري تشکيل مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 807

حجت الاسلام «سيدمحمد ميربد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه چهارمحال و بختياري- افزود: مقدمات تشکيل جمعيت بانوان فعال و فرهيخته در عرصه فرهنگ ديني در شهرستان‌هاي بروجن، فارسان و لردگان در حال انجام است و دفاتر شهرستاني اين جمعيت تا پايان امسال ايجاد مي‌شود.

وي با بيان اين‌که اعضاي اين جمعيت از ميان بانواني با مدارک تحصيلي کارشناسي ارشد و دکتري و فعال در حوزه فرهنگ ديني و قرآني انتخاب مي‌شوند، اظهار کرد: اولويت‌بندي نيازهاي فرهنگي، تدوين و اجراي برنامه‌ها و طرح‌هاي فرهنگي تربيتي در حوزه زنان متناسب با شرايط اجتماعي هر شهرستان و توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي در حوزه بانوان از اهداف ايجاد دفاتر جمعيت بانوان فعال و فرهيخته در عرصه فرهنگ ديني در شهرستان‌هاي استان است.

حجت الاسلام ميربد تصريح کرد: جمعيت بانوان فعال و فرهيخته در عرصه فرهنگ ديني استان از سال 1389 فعاليت خود را با حمايت تبليغات اسلامي در اين استان آغاز کرد و هم‌اکنون 48 بانوي فرهيخته عضو اين جمعيت هستند.

وي، يادآور شد: اجراي طرح‌هاي فرهنگ‌سازي و ارتقاي بصيرت سياسي، نياز سنجي فرهنگي بانوان، افزايش سرمايه اجتماعي در خانواده، آموزش فرزندپروري، برگزاري دوره‌هاي آموزشي جامعه‌شناسي ديني و طرح تشکيل جمعيت بانوان خير استان از فعاليت‌هاي جمعيت بانوان فعال و فرهيخته در عرصه فرهنگ ديني است.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html